عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

چشم‌های رعنا و سمیه منتظر حمایت خیران

دوستان مطبوعاتی و وبلاگ نویسم هرکس میخواد کمکی در این راه خیر کنه حتی اگر خودش پول نداره حداقل این پستو به اشتراک بزاره تا شاید کارهایی انجام بشه بدونید کارخیرتون بی جواب نمیمونه امیدوارم بتونم روسفید باشم جلوی این خانواده دوستان مطبوعاتی هم در صورتی که مایل بودن میتونن این گزارشو منتشر کنن تا کسانی که میتونن کمک کنن خداروشکر مطبوعات مکتوب هم تو کرمان وکشور کم نداریم



فارس گزارش می‌دهد


چشم‌های رعنا و سمیه منتظر حمایت خیران


http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930204000192



این هم شماره حساب خود سمیه مادر رعنا که خودش هم قربانی اسید پاشی هستش هرکس دوست داشت میتونه به شماره حساب تو گزارش بریزه هرکس هم دوست داشت میتونه مستقیم بریزه به حساب خودشون

6273531999234011  به نام سمیه مهری

نظرات 2 + ارسال نظر
m پنج‌شنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
امشب از زندگی خودم نا امید شده بودم و قضد خودکشی کردم . بعد کنار کامپیوتر نشستم و شروع به سر زدن به وبلاگ های مورد علاقم کردم اما با خواندن این متن به زندگیم امیدوار شدم اگر مشکل ظاهری دارم اینقدر کمه که نتونسته من از جامعه دور نگه داره حدعقل مدرسه رفتم .
خدایا شکرت ، ممنون که با این وبلاگ خوبتون بازم من و به زندگی امیدوار کردید . ممنون

سلام خوشحالم که تونستم کمکی کنم و خوشحالم با این مطلب فکرتون در مورد زندگی عوض شد انشالله همیشه سالمو سلامت باشید همیشه سعی کنید با باطن خودتون خودتونو به جامعه و...ثابت کنید نه با چهره و زیبایی

رباب شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1393 ساعت 11:17 ب.ظ http://khodam.photoblog.ir


تو فیس نما به اشتراک گذاشتم...

ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد