عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

سفر وزیر آموزش و پرورش به استان کرمان

نظرات 2 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:14 ب.ظ

سلام
چرا اینقدر دور به دور به روز می کنی
این اهنگ غم گین رو هم عوض کن
قالبت رو هم عوض کن
یه سر به وبلاگ من بزن خیلی شاده هااا
راستی این اهنگ که گزارشتی چی میگه؟؟؟ شاید فحش میده هاا
ممنون
بای

سلام والا به محض اینکه وقت کنم وبمو به روز میکنم این آهنگ هم غمگین نیست فوش هم نمیده یک جورایی لایته...اما قالب را به زودی عوض میکنم ممنون که هستی کاش آدرس وبت هم میگذاشتی گم کردم

رباب جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:30 ب.ظ http://khodam.photoblog.ir

سلام،چشمتان روشن...

سلام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد