عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

امدادرسانی در جاده‌های برفی کرمان

نظرات 6 + ارسال نظر
علی رضا حسن زاده چهارشنبه 18 دی‌ماه سال 1392 ساعت 02:49 ب.ظ http://alirezah8.blogfa.com/

سلام دوست عزیز
خسته نباشید از بچه ها چه خبر
من حسن زاده عکاس روزنامه عصر ظهور بودم با هم میرفتیم ورزشگاه شهید باهنر واسه عکاسی بازی های مس یادش بخیر روزهای خوبی بود ولی الان از شما دورم.
برات آروزی موفقیت دارم

سلام یادش بخیر شکر همه چی خوبه کجایی الان چه میکنی؟

علی رضا حسن زاده جمعه 20 دی‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ http://alirezah8.blogfa.com/

سلام
بعد نیستم ممنونم
الان تهران هستم بانک پاسارگاد کار میکنم
خیلی دوست دارم برگردم کرمان روزهای خوشی داشتیم
شما چکار میکنید

خب به سلامتی انشالله هرجا هستی خوبو خوشو سلامت باشی...ما هم هستیم مشغولیم....خبرگزاری....انشالله ببینیمت...

علی رضا حسن زاده دوشنبه 23 دی‌ماه سال 1392 ساعت 10:26 ق.ظ http://alirezah8.blogfa.com/

سلام عکسهای مطالب قدیمی روی وبلاگم پشتیبانی نمی شوند(باز نمیشوند) برای نمایش آنها چه کار باید بکنم
ممنون

سلام مشکل از سرور پشتیبان آپ عکس هاست کاری نمیشه کرد

فاطیما شنبه 28 دی‌ماه سال 1392 ساعت 06:33 ب.ظ

سلام
یه روز برف بارید شما همه جا رفتید و از همه جا عکس گرفتید
از جنگل قائم گرفته تا خیابون ها افرین خیلی قشنگ بودن فقط اگه روز دوم هم میرفتید عالی تر می شد ولی تو برف گیر می کردید

سلام ممنون کار عکاس خلق لحظه های قشنگ یا...هست مخصوصا اگر عکاس خبری هم باشیم والا روز دوم ما رفتیم از امداد رسانی عکاسی دیگه وقت نشد اما بله روز دوم بهتر از روز اول بود ممنون که هستید و نظر میدید...

احمدی دوشنبه 30 دی‌ماه سال 1392 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام خوبین ؟ داشتم توسایتهای کرمونی گشت می زدم یکدفعه دیدم سایت یک آقای آشنا با عکسهای زیبا جلوی چشمم باز شد از دیدن شما خوشحال شدم
موفق باشی و همیشه دلشاد همانند ظاهرت که به ظاهر خندان و شاد است

سلام شکر بد نیستم ممنون شما لطف دارید خانوم احمدی بزرگوار
همچنین شما انشالله همیشه خوبو خوش باشید

رباب جمعه 4 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:25 ب.ظ http://khodam.photoblog.ir

سلام،خسته نباشن وخسته نباشید...

سلام ما که کاری نکردیم همه کارا به دوش این بنده خداهاست...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد