عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

مشهد...

بعد از اینکه دبیر محترم من برای رفتن مشهدم بهم کمک هزینه داد و متاسفانه نتونستم برم چند روز پیش هم به لطف دوستان یک کمک هزینه دیگه هم دریافت کردم از جای دیگه...

و این شد ما یکشنبه به مشهد مقدس و پا بوس آقا مشرف میشویم دلم خیلی گرفته برای تولدش بود که ازش خواستم منو بطلبه و چه قدر زود این کارو کرد ولی ای کاش برای دیدنش هیچی ازش نمیخواستم ولی افسوس با یک دل پر و یک خواسته بزرگ باید برم پیشش خواسته ای که خیلی ها گفتن اگر ازش بخواهی رد نمیکنه آخه چند روز پیش بود یکی از دوستان خیلی خوبم که خیلی بهم لطف داشته و داره از آقا هدیه اش را گرفت و الان خیلی خوشحاله و امیدوارم همیشه خوشحال بمونه و براش آرزوی خوشبحتی میکنم برام دعا کنید خیلی زیاد ممنون از کسانی که تا حالا لطف خودشون را از من دریغ نکردن و همیشه همراه من و وبلاگم بودن...

پ : ن:قول نمیدم ولی سعی میکنم عکس های خوبی بگیرم...

نظرات 2 + ارسال نظر
و دلم می گوید شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ http://vadelammigoyad.ir/

بسم الله الرحمن الرحیم . سلام .
افسوس نداره ، امام رضا رو برای خواسته هامون پیش خدا واسطه قرار ندیم در خونه ی کی بریم ؟!
از لحظه یی که پاتون رو از در خونه بیرون می ذارید به نیت مشهد ، زائرید در محضر او ...
کبوترهای حرم رو که دیدید یادی هم از من بکنید .
به آقا بگید کفتر حرم سلام رسوند.
نمی دونم چند روز مشهد می مونید اما حتما روز اول که می رید زیارت دروبین رو با خودتون نبرید نبرید نبرید. بذارید دلتون لحظه های قشنگ رو ثبت کنه و چشم تون . روز های بعدی دوربین با خودتون ببرید.
التماس دعا ... یا علی.

سلام محتاجیم به دعا
چشم حتما...

فاطمه شریفی یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:43 ب.ظ http://photoframe.mihanblog.com/

خوش به حالتون انشالله خوش بگذره
التماس دعا

سلام ممنون مرسی جای شما بسیار خالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد