عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com
عکاس آزاد

عکاس آزاد

www.akaseazad.blogsky.com

روز جهانی کودک مبارک

هنوز هم مزه ی آن آبنبات ها ی رنگی را به یاد می آوری

 هنوزهم آن قهر های تا روزقیامت سه دقیقه ای را به یادمی آ وری

آن بازی های بچگانه

گریه هایی که فقط به خاطر یک حرف عروسک میکردی

پنچر شدن دوچرخه ات چه؟برای تعمیرش چه قدر عجله داشتی؟

بد رفتاری مادر با عروسکت چقدر برایت سخت بود

شاید با مادر ت قهر میکری

جوجه های رنگی ات را چه قدر دوست داشتی

یادت می آید که کی آن ها را برایت خریده بود؟

شاید همه را فراموش کرده باشی

حالا حتی بد رفتاری با یک انسان هم تو را نگران نمی کند

با حرف خودت اشک دیگری را در می آوری دیگر چه برسد به این که باحرف عروسک گریه کنی

بازی های بچگانه !خنده دار است ! نه !؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟

قهر هم که میکنی فقط می خواهی برای سه دقیقه او را نگران کنی ولی تا روز قیامت باهم قهر میمانید

چرخ روزگار هم که پنچر نمی شود ولی چرخ زندگی تو همیشه پنچر است ولی عین خیالت هم نیست

آخر چرا؟

چرا این آدم ها وقتی بزرگ میشوند من و تمام خاطراتم را فراموش میکنند

من هم هستم در وجود شما کمی هم به من فکر کنید

ببینید اگر شیرینی آن آبنبات ها  قهر های سه دقیقه ای

گریه برای حرف یک عروسک

قهر با مادر برای بد رفتاری با عروسکتان

عجله برای تعمیر دوچرخه

و مهربانی با آن جوجه های رنگی هنوز هم در زندگیتان بود

دیگر تلخی روزگار قهری تا روز قیامت اشکی به خاطر ظلم و شکستن دلی برای حرف شما و پنچر ماندن چرخ زندگی

در این همه مشکالت جورواجور در زندگیتان بود

کمی هم به من فکر کنید

    روز کودکانتان مبارک 


 متن:فاطمه شریفی


نظرات 4 + ارسال نظر
نیک عهد شنبه 16 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:34 ب.ظ http://http:/nikahd.com

این که همه از جماعت نسوان می باشد



خوب دیگه

غزاله یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

دوست گرامی خانم شریفی
تبریک میگم.قلم قوی و دل بزرگی دارین.موفق باشین.
محسن جان کلر شما هم که همیشه عالیه :)

سلام غزاله خانوم ممنون شما همیشه به من لطف داشتید

فاطمه شریفی یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://PhotoFrame.mihanblog.com

ممنونم
که توجه کردین آقا محسن
از شما هم ممنونم غزاله خانوم

همچین زیاد هم مختص به خانوم ها نیست ها

باز هم متشکرم

خواهش میکنم فاطمه خانوم ممنون از شما به خاطر متن بسیار

زیبایتان

sharifi یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ب.ظ http://chilik.mihanblog.com/

عالی.به نظر من عکس خیلی خوبی شده.متن جالبی هم داشت.موفق باشید.

ممنوننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
عکس را نمیدونم ولی متن که عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد