استان‌ها - کرمان
کرمان
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۸
معاون آبفا کشور تاکید کرد؛
معاون آبفا کشور گفت: برای حکمرانی آب در کشور ابعاد مختلفی در نظر گرفته شده و از سال ۱۴۰۱ بحث جایگزینی آب متعارف با غیر متعارف در صنایع مورد توجه قرار گرفته است.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان:
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای کرمان از ارائه ٣ فرصت عظیم سرمایه‌گذاری در بخش آب برای پروژه عظیم انتقال آب از دریای عمان به استان کرمان، مجموعه بین المللی گردشگری و تفریحی سد تنظیمی جیرفت و نیروگاه برق آبی سد مخزنی نساء بم خبر داد.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۴
معاون بنياد ملي نخبگان گفت : با وجود اینکه در گذشته فقط استعداد‌های علمی مورد توجه بود، اما هم اکنون استعداد ادبی، هنری، مهارتی و کارآفرینی را وارد میدان کردیم و از آن‌ها حمایت می‌کنیم.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۶
امام جمعه کرمان:
امام جمعه کرمان با اشاره به نقش کرسی‌های آزاد اندیشی در بین جامعه دانشگاهی گفت: حامی برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی در دانشگاه‌ها هستم.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۰
رییس دادگستری کوهبنان گفت: مسئولان شرکت زغال‌سنگ استان کرمان در پی رخداد دومین حادثه منجر به فوت کارگر در معادن این شهرستان طی هفته‌های اخیر، به دستگاه قضا احضار شدند.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۸
رئیس انجمن مس ایران:
رئیس انجمن مس ایران گفت: سهم تولید ناخالص داخلی کشور از بخش معدن یک‌درصد است که با توجه به پتانسیل‌ها این میزان می‌تواند تا ۵ برابر افزایش یابد.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
فرمانده سپاه ثارالله کرمان:
سردار نظری با اشاره به رسالت خطیر روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در عصر حاضر گفت: یکی از وظایف روابط عمومی‌ها امید آفرینی است.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶
سخنگوی سپاه:
سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در طول چهار دهه اخیر یکی از خبرسازترین کشور‌های جهان، جمهوری اسلامی ایران بوده است و این به خاطر عظمت انقلاب است.
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۰
مدیرکل راهداری استان کرمان:
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: طی ۱۰ روز آینده عملیات اصلاح نقاط حادثه‌ساز شهرستان کرمان آغاز می‌شود.
۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۶
وقوع حادثه در یکی از کارگاه‌های معدن اصلی زغال سنگ منطقه طغرالجرد شهرستان کوهبنان جان یک کارگر را گرفت.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۱
معاون میراث فرهنگی استان کرمان:
موحدی گفت: برخی از آثار و اشیای تاریخی كه همزمان با هفته ميراث فرهنگي در کرمان در معرض دید مردم قرار خواهد گرفت، آثار استردادی به کشور هستند که در حفاری‌های غیرمجاز طی دهه‌های هفتاد و هشتاد در منطقه تمدنی جیرفت بطور قاچاق از کشور خارج شده و در یک حراجی در لندن به فروش گذاشته بودند.
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۲
مسئول سازمان بسیج عشایری کرمان:
مسئول سازمان بسیج عشایری کرمان با بیان اینکه مدیران استان کرمان در جهت حل مشکلات عشایر بیشتر اهتمام داشته باشند گفت: در زمینه گردشگری مناطق عشایری اقدام خاصی انجام نشده است.
پرطرفدارترین عناوین
آخرین اخبار